Velkommen til Cochlear Nordic/Danmark Support
  • Hvordan opretter jeg en Cochlear-konto?

    Hvis du ikke allerede har en Cochlear-konto (dvs. du ikke allerede benytter andre af Cochlears onlineserviceydelser med en e-mailadresse og en adgangskode), kan du oprette en konto ved at vælge "Opret ny konto" fra Nucleus Smart App.

    Du skal angive dit navn og en e-mailadresse. Du skal også oprette en entydig adgangskode til din Cochlear-konto.

    Når du har indsendt dine oplysninger, vil du modtage en e-mail med et aktiveringslink til din Cochlear-konto. Hvis du ikke modtager en e-mail, skal du kontrollere din bakke til uønsket post eller dit spam-filter. Når du klikker på aktiveringslinket, vil Nucleus Smart App åbne automatisk, og du vil kunne logge på med din e-mailadresse og adgangskode.

  • Anmodning om hjælp

    Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, så kontakt venligst Kundeservice ved at klikke på linket nedenfor.

    Indsend en anmodning