Velkommen til Cochlear Nordic/Danmark Support
  • Hvad er "Spole af", og hvad er et godt antal "Spole af"?

    "Spole af" er det antal gange Nucleus 7-lydprocessoren var frakoblet Cochlear-implantatet på en given dag. Dette tal afspejler alle tilfælde, hvor spolen blev bevidst fjernet (f.eks. under skift af tøj eller mens du tager et brusebad) og også forekomster, hvor spolen blev afbrudt utilsigtet (dvs. faldt af ved et uheld). Et tilfælde af "Spole af" kan også blive registreret, hvis der er et problem med dit spolekabel.

    Antallet af "Spole af" varierer for alle, og det afhænger af din livsstil. Det er en god ide at etablere din eget udgangspunkt. Du kan bruge det gennemsnitlige antal "Spole af" pr. uge for at få en forståelse af, hvad der er normalt for dig eller dit barn. Du kan også vælge at notere antallet af "Spole af" på en dag, hvor du er sikker på, at der var ingen eller et minimalt antal utilsigtede "Spole af". Du kan bruge dette som udgangspunkt for at afgøre, om antallet af "Spole af" er højere end normalt.

    I Nucleus Smart App er der tips med forslag til, hvordan du kan nedbringe det antal "Spole af", du oplever.

  • Anmodning om hjælp

    Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, så kontakt venligst Kundeservice ved at klikke på linket nedenfor.

    Indsend en anmodning