Velkommen til Cochlear Nordic/Danmark Support
  • Lyden er intermitterende, eller volumen stiger og falder på CP810/CP900

    • Brug monitorhovedtelefoner for at finde ud af, om den forkerte lyd kan gengives. Hvis ikke, er det sandsynligvis mere et problem med rådgivning/spole/spolekabel. Hvis ja, er det sandsynligvis mere et processorproblem.
    • Skift program, og læg mærke til ændringer.
    • Fastlæg, om telespole eller auto-telespole er tændt, ved at se efter en sort/gennemsigtig grøn firkant på fjernbetjeningen.
    • Skift mikrofonfiltre, hvis de ikke har være udskiftet for nylig.
    • Prøv backup-dele for komponenter, der er mistanke om, en ad gangen, og udskift de nødvendige komponenter.
  • Anmodning om hjælp

    Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, så kontakt venligst Kundeservice ved at klikke på linket nedenfor.

    Indsend en anmodning